Bende de dün başladı sağ böbrek ağrısı ne oturtuyor ne yatırıyor 33+2yim dayanacak gibi değil acile gittim nst bakıldı sancı çıktı su takviyesi yapıldı vücuda serum gibi sonra yine nst bakıldı çıkmadı sancı idrar tahlilleri de temiz ama ben şuan ne yapıcam bilmiyorum ağlıyorum ağrıdan