Visneli1so-s aşkım valla bende daha önce hiç dogurmadim 18 haftalık gebeyim ve hiç korkmuyorum sende korkma ay nolacak yüzyıllardan beri kadınlar doğuruyor . Elbette agri sizi bisey olacaktır ama sonsuza kadar sürmeyecek ve en güzeli sonunda bebeğimize kavuşacağız onun için değmez mi ? Hiç tavsiye dinleme video izleme kendini korkutma . Ani yaşa ya gunun geldiğinde gayette rahat doğuracaksın sende herkes gibi , aman yanımda kim kalacak aman ne olacak bırak onları sonra düşünürsün hele bi çocuk doğsun sonrası sonra bosver her şeyi düşünüp kendine dert etme . Bende normal doğurmak istiyorum insallah da başarabilirim olmazsa da sezaryenle doğar dünyanın sonu değil . Doguramicammm offf diye düşünme. Bebegime kavusucammm diye gün say sadece aşkım , bu arada ben özelde mi dogururum bilmiyorum ama öyle olsa bile eşimi içeride istemem, eşi içeriye girmeyen doguramiyor mu bosver ay herkes bi şov peşinde , ben orda çocuk doğuruyorum eşim olsa da olur olmasada bunun eksikliğini düşünüp üzülme diye söylüyorum, ben eşim yanımdayken nedense nazlı biri oluyorum, o olmazsa daha rahat dogururum gibi hissediyorum mesela