Thirtyynovember babymom2026 taşınma surecindeyiz o kadar yorumlama rağmen uyuyamıyorum 🫠 7de kalkıp gitmemiz lazım bide
Rmysa3535 babymom2026 +1 hastanedeyim ve şuan doğum seslerinden uyuyamıyorum rahatsız olmuyorum tabi ama duydukça kıyamıyorum 😢
mrvt94 12+6 dan selam acilden geldim dört buçuk dan bu saatte süren baş ağrısı sonuç bişey yapmadılar sinirden geçti ,💆
leylasinan babymom2026 hala uyanigim bizimkiler klimayı kapattırdı üşüyorlardi artık bana ise hala çok sıcak 🤭