Kızlar sonunda bebeğime kavustum Cuma ogleden sonra sancılarım başlamıştı aksam 10 gibi iyice sıklaştı. Saat gece 2 de hastaneye gittim 6 cm acıktığım varmış hemen yatış verdıler. Dogum haneye alındım ama oyle böyle bir sancı degil felaket. Nst de sancılarım cıkıyordu. Gece 4 de 8 cm açıklık oluştu ama ben ölüyorum sandım hele o alttan muayene ettikçe bayılacam sandım. O gece sabah olmadı. 7.30 gibi baktılar hala 8 cm açıklık var. En son sezaryen e aldılar. İyiki de almışlar 30 dk da kızımı kucağıma aldım boyle konforluk yok. Zaten en sonki muayene de doktor cocugun pozisyonu doguma uygun degil demiş tabi bana sonradan bunu dediler. Tavsiyem sezaryen korkulacak bi şey degil miş o belden vurulan ıgne dogum sancısının yanında vallahi arı ısırmış gibi bir hiç hiç acımadı. Sadece dikiş yeri agrıyor o da mecbur olacak sorularınız varsa alabilirim