Kızlar merhaba,
Benim her ay adetime 10 bazen 15 gün kala göğüs hassasiyetim başlar ve her ay mutlaka olur. Bu ay adetime 4-5 gün kaldı ve hiç göğüs hassasiyetim yok. Takvime bakmasam ne zaman hasta olacağımı bile anlamayacaktım. Normalde hassasiyet başladığında adet günümü tahmin
ediyordum. Bu bir hamilelik belirtisi olabilir mi ? Yaşayan var mı aranızda ?