Kızlar kayınvalidem memlekette. Fıtık ameliyatı olacakmış. Geçen sene aynı ameliyattan halamı kaybettik. O yuzden biraz tedirginiz.bende 32. Haftalık oldum. Aşırı sırt ve bel ağrım olduğu için araba ile gidemem. Uçakla gidelim dedi ama ben hiç uçağa binmedim . Ve anksiyetem var düşündükçe bile kalbim güm güm atıyo. Ayrıca tansiyonumda sürekli düşük. P.tesi doktor kontrolum var . Doktorada danışacağım ama eşim gitmeye çok hevesli. Bense gidersem başıma bişey gelcekiş gibi hissediyorum ne yapmalıyım. Uçak yolculuğu ilk kez binecek anksiyete sahibi biri için zor olurmu?