Mirayyy35 Beyzanrcnp dışarıdan herhangi bir akıntı sızıntı yok amnionsure testi yaptılar negatif çıktı. İçeriden ultrasonda göründü suyun az diye ama herhangi bir değer söylemediler her gün kontrol edeceklermiş
Beyzanrcnp Mirayyy35 benimde öyle negatif çıktı benim suyunda baya az dedi 4 gün yatırdı sonra çıkardı anlamadım hareketlerini takip et dedi 34+1 şuan 37 kadar tutar seni dedi her doktor farklı düşünüyor
Mirayyy35 Beyzanrcnp 4 gün yatışta neler yaptılar tedavi vs mi yoksa sadece kontrol için mi? Bana istersen eve gidebilirsin ama her gün gel dediler bende kalmadım eve geldim sabah tekrar gideceğim yatmadım