Tugba0634 Kızlar iyi geceler öğlenden beri sağ tarafımda aşırı bir ağrı var dönemiyorum yatarken canım yanıyor şimdide belim ağrımaya başladı bu sancımı yoksa 38+4 haftalık hamileyim bebekmi baskı yapıyor
liyamm55 Tugba0634 Sabahta bende öyleydi bende 38+5 olduk belime ağrı girdi dedim aha doğuma gidiyorum daha bişey hazır değil sonra geçti hatta şimdi ara ara gene karnıma ağrı girip çıkıyor
anneyim01 Tugba0634 Yalancı sancı deniyor aynı durumu yaşadım Belden Kasıga değilde Kasıktan Bele vurursa agrı Doğum sancısı deniliyor du
Aslanmomm Tugba0634 dinlenince geçiyorsa arası fazlaysa dakika tutun yalancı sancıdır ya yorulmussunuzdur ya cok ayakta kalmışsınızdır
Tugba0634 liyamm55 ya benim geçmeden sürekli bir ağrı hissi var merdiven inip çıktım dahada şiddetlendi
liyamm55 Tugba0634 Gerçek sancı 3-4 dk bi tekrarlar yalancı sancı mesela 10-15 dk bi ağrı yapar geçer hemen benim şuan durdu yalancı sancı olduğunu anladım zaten saçımı evde ceker giderim sancı tutarsa 😂