Herkese merhabalar 24+6 dayım nefes darlığı yaşıyorum karnım buyudukçe daha da panik oluyorum geriye 3 ay var karnım iyice buycek nefes almakta iyice zırlanacağım diye.kan tahilili verdim demir ilacı aldığım halde etki etmemiş o nedenle damardan aldım doktorumun dediğine göre nefes darlığı ondan dolayıymış bu durumu yaşayan var mı kızlar ne zmn geçer.git gide anksiyeteye donuşuyor sanki.geriye kalan 3 ay nasıl geçecek düşüncesi aklımdan çıkmıyor.tek yaşayan ben miyim acaba
-