Serpoo
Serpoo Arkadaşlar doğumuma çok az kaldı genel anestezi sezeryan olanlar baştan asagı süreci anlatır misiniz
-sonda önce mi takıldı
ayılınca çok ağrınız oldu mu
-karına bastırma oldu mu
sonrasında hastanede 2 gün boyunca ağrınızı kesebildiler mi
-eve gelince ağrınız ne durumdaydı
-hangi hastanede doğum yaptınız
Sorularım bunlar çok teşekkürler