Gul1935 Bebek eşyalarını yıkadım bugün siveno kullandım. Az çamaşır vardı. Asarken çok deterjan koktu. Acaba fazla mı geldi arınmış mıdır? Bir daha suyla mı yıkasam bir kapak yazıyor diye bir kapak attım ama eşya azdı
begonyaren Bazı markalarda böyle ya bende çok marka denedim şimdi ecos3 bebek deterjanından çok memnunum