34+5 teyiz karnımın aşyaya yavaş yavaş indiği söyleniyor kız bebeklerin erken geldiği söyleniyorlar acaba ortalama kaç hafta sonra doğum olur birde bu aralar sürekli dönüyor sanki karnımda sürekli olarak sertleştiriyor kendisi bunlar bu haftada normal mı akıntımdada enfeksiyon var dedi ara ara ağrılarım olmaya başladı sağda solda