Manollyaaa Çevremde kim çocuk düşünüyoruz diyorsa bidahaki ay hamile insanlar nasıl bu kadar kolay hamile kalabiliyor çok şaşırıyorum hergün dua ediyorum Rabbim e yalvarıyorum hamile olmak için ama olmuyor
Serpoo Manollyaaa her nasip vaktine esirdir. Bsey olmuyosa zamanı vardır. Rabbim sizinde kucagnzı doldursn