Esila_m şuan ikinci bebeğime hamileyim bende 29 haftalığım. İlk gebeliğimde 40 haftalık olmuştuk kızımın suyu azalmıştı doktor doğumu suni sancıyla başlatalım demişti gün verdi o gün yatışım yapıldı ebe muayene etti 2 cm açıklığım varmış sabah 7.30 da hastaneye yattım suni sancı verdiler ama hiç bi etki etmedi bana sancı çekmedim hiç sonra 1 2 saat vermeyi kestiler akşam 6 gibi 4,5 cm di açılmam sonra ebe suyumu patlattı ve suni sancı verdi o 1 saat içinde 7 cm oldum çok hızlı arttı doğumhaneye alındım 2 3 ıkınmada doğdu kızım o kadar korkulacak bişey yok kuzum kendine stres yapma pozitif ol rabbim hayırlı ve güzel bi doğum nasip etsin sağlıcakla kucağına alırsın inşallah yavrunu