bilgedenizokaribal Merhaba. 5+6 haftalık hamileyim. Sarı renkte akıntım oluyor sürekli. Kaşıntı, ağır bir koku yok ancak normalde böyle bir şey yaşamamıştım. Herkeste olan bir şey mi normal mi yoksa endişelenip doktora gitmeli miyim?
Yagmurtekinn bilgedenizokaribal ara ara bende de oluyor, zaten takip altındayım riskli gebelik olduğu için ama doktorumuz normal demişti
Leontiine bilgedenizokaribal normal canım sarı akıntı özellikle gebeliğin başlarında belirti olarak geçiyor.
ikimelekannesi___ bilgedenizokaribal bende var ama enfeksiyon sebebiyle belki sizinki gebeliğe bağlı normaldir zira bende yanma kaşıntı da çok fazla perişan ediyor hatta öyle söylim
bilgedenizokaribal Miranne çok sağolun içimi rahatlattınız. Daha kontrolüme çok olduğu için endişheliydim
bilgedenizokaribal Yagmurtekinn çok teşekkür ederim. Benim kontrolüme daha bir hafta olduğu için beklemeli miyim, hemen gitmeli miyim emin olamamıştım
Yagmurtekinn bilgedenizokaribal eğer içiniz rahat etmiyorsa erkenden gidin ama taze kan veya kahverengi leke olmadığı sürece stres yapmayın. Hormonlar değişince o tarz akıntılar olabiliyormuş. Bol bol su için 💜
bilgedenizokaribal Yagmurtekinn teşekkür ederim tavsiyeleriniz için ❤️ sağlıklı, çok huzurlu hamilelik diliyorum 🙏🏼
MeryG 8 aya gırdık hala lımon sarısı akıntı var kasıntıda oluyor dogumdan sonra gecmesını ımut edıyorm