mavi123_ Kızlar 14 haftalığım şuan. İlk gebeliğiöde 5. Ayda göbeğim hafiften belirginleşmeye başlamıştı ama bu sefer 3 aylıktan beri göbeğim çok büyümüş sanki 5 aylık bir göbek. 3 aylıkken göbeği büyük olan varmı? Acaba kız bebekte göbek çabukmu büyüyor?
Kedi07 mavi123_ ilk hamileliğim ikiz kızlarımdı. İkiz olmalarına rağmen karnım çok geç büyüdü. Hatta çevre baskısı bebekler büyümüyor diyorlardı 😊 7.ayları bitince ortaya çıkmıştı karnım. Şu an 27 haftalık hamileyim yine kızım olacak. Neredeyse öğrendiğimden beri karnım var. O kadar çabuk büyüdü ki karnım 27 hafta olduğuna inandıramıyorum. Doktorum ikinci gebelikte daha çabuk büyür demişti.
Sedakose61 mavi123_ ilk gebeliğim kızdı biraz çıkmıştı şimdi henüz cinsiyet belli değil ama çok çıktı 3 aylığız henüz
mavi123_ Sedakose61 benimde ilk gebeliğim erkekti ve 5. Ayda hafidce büyümeye başladı. Bu seferde erken büyüdü diye acaba kızmıdır cinsiyetmi farkı ki erken çıktı diye düşünüyorum😅
1ErkekkkAnnesi mavi123_ ilk gebeliğimde 5 6. Ayımda çıkmıştı tabi 7. Ayımda doğum yapmıştım tam büyümedi karnım bilmiyorum karın büyüme olayını çok ☺️ şuan 2. Ye gebeğim 23+5 haftalığım 3. Ayımdan beri karnım var ilki erkek şimdi kız olacak 2. De göbek çabuk çıkıyor diyorlardı öyle oldu bende de 🌸
orgunaryus İki oğlum var ikisinde de karnım çabuk büyüdü şu an 13 haftalık hamileyim cinsiyet belli değil bu gebeliğimde karnım daha da fazla büyüdü şu an 5-6 aylık gebe gibiyim
Sedakose61 mavi123_ hiç bilmiyorum ikinci gebelikte öyle olur demişler ama benim ilkinde de şimdi de öyle 😂🫠
Hilalkrmzkn mavi123_ benimde göbeğim çok büyük 6 aylık falan gibi 🙈 ilk bebeğimde de çok büyümüştü ikincisindede aniden aşırı büyüdü nedenini bilmiyorum ama
Glsahe mavi123_ Benimde aynıydı 3 aylıkken çok erken çıktı karnım oğlum olacak İnşaAllah cinsiyetle alakası yok bence 2.gebeliklerde erken çıkıyor
Hanne mavi123_ ikinci ve ucuncu gebeliklerde karin erken sisiyor. Hamile kalmadan once gobeginiz varsa da erkenden buyumustur
Seyda-06 mavi123_ benimde ikinci öyle oldu sanki direk 4 aylık çocuk koyulmuş gibi genişledik heralde artık
Nealakayahu mavi123_ 2. Gebelikte erken büyüyor diyorlar bende 16 haftalığım ama bırak göbek çıkmasını bir kilo bile almadım a👌 ben hala yemek yiyemiyorum ay benimkinde çıksin artık seviyorum hamile göbeği 😅