Leontiine şu an 31 haftalık oldum, 25.hafta sonrası ılık ballı süte başladım, yatmadan hemen önce içince çook iyi gelirdi, sonra doktorum gaviscon yazdı 1 ay falan çoook iyi geldi anında keserdi, şimdi 1 haftadır 3 saniye kesiyor şakasız sonra devam 🥺🥺