Merhaba kızlar bugün doktora gittim 5 haftalık hamileymişim keseyi gördük 4 mm olduğunu söyledi doktor ama henüz kalp atışları için erken 28inde tekrar gel dedi ama beta hcg testi yapmadı farkettiğimde mesai saati bitmişti soramadım. Sizce direk keseyi gördüğü için değerin bir önemi yok mu?