Yaren_Asaf21 Arkadaşlar dün doktora gittim 21 haftalık hamileyim ve suyunda azalma var dedi haftaya tekrar kontrole gel dedi sizce bu kötü bir şey mi kimsede olan var mı… Ben çok korktum açıkçası
Edosum Yaren_Asaf21 tabi ilerisi kötü erken doğuma sebeb bol su için havuç suyu sıkın için ins toplar
Miniginannesiiii1111 Yaren_Asaf21 benim ilk oğlumda vardı 25. Haftada su azlığı ama benim aynı kaldı devam etmedi kontrol sıklığı 2 haftaya düşüp hareket takip etmemi istedi bu şekilde 38+2 de doğum yaptım oğlum şimdi 5 yaşında ❤️🧿 darisida size
pandapanda Yaren_Asaf21 selam ben de 34 haftaya giriyorum benimde azalmış sınırda salı çağırdı kontroleee merakla bekliyorum yükseldimi diye
Yaren_Asaf21 Miniginannesiiii1111 Allah bağışlasın inşallah zaten ben hareketlerini de hiç hissetmiyorum açıkçası sadece bazen karnımda sertleşme olunca anlıyorum yaşadığını oda suyun az olmasından kaynaklı belki de
Miniginannesiiii1111 Yaren_Asaf21 ben hissederdim hareketlerinin sizde takip edin zaten kontrol sıklığını düşürmüş olmalı en azinda 2 haftada 1e
Yaren_Asaf21 Miranne Bebeğin suyunun gittiğini nasıl anlayabilirm ki sadece bir defa tek iç çamaşırımda ıslaklık gördüm başka da görmedim iç çamaşırım nemli oluyor ama lavabodan sonra olduğunu düşünüyordm
kitappkurduo Bende 30+6 günlük hamileyim. 4 gün önce doktorum suyu olması gereken seviyenin biraz altında bol bol su iç dinlen haftaya tekrar gel dedi. Bende biraz korktum. Bu durumu daha önce yaşayan var mı
Yaren_Asaf21 kitappkurduo Çok geçmiş olsun Rabbim hepimize şifa versin bebklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ♥️
Yaren_Asaf21 Raincu Günde 2 litreye kadar içiyorum anca Doktorum.bisey demedi sadece havuç suyu ve bol bol su iç dedi