Halime34 aynı haftadayız sizinle. Ben 10 kilo aldım siz ne kadar aldınız bilmiyorum ama bende öyleyim ayaklarım ellerim hemen şişiyor. Normaldede biraz kilo aldığım an ödem tutan biriyim. Gebelikte bu 2-3 katına çıkıyor. Heleki son haftalar çok kötü oluyorum🤦♀️