arslansedaa Ağlıyorum resmen uyuyamıyorum oturamıyorum ne yapacağımı şaşırdım 😢ilacimi da evde unuttum sabah nasil olacak yardım edin
Polo arslansedaa şimdi tam olarak bundan uyandım :/ Az da olsa işe yarıo reni içtim Süt iç yoğurt ekmek ye Herşeydn önce dik oturur şekilde yat
Balinci arslansedaa son 15gün bende aynısınım canm yediklerine dikkat etmelisin soguk süt iyi gelir yeşil elma ve sol tarafa yatarsan mide yanması geçiyo
Nursemomm arslansedaa evett malesef bu saatte bende uyanmak zorunda kaldım bi kaç yudum ılık süt için ve dik oturun iyi geliyor ☺️
Gulsumkecer Süt veya sade soda yok mu onu içebilirsiniz benim fe yanıyordu ilk aylarda yine biraz faydası oluyordu