29+3 te suyum geldi acile gittim, acilde testler yapıldı doktor suyumun gelmediğini enfeksiyon aktığını söyledi eve geri döndüm, akşamına nişanım düştü ben akıntı olduğunu düşündüm, ertesi sabah suyum daha fazla geldi tekrar acile gittim aynı doktor suyumun geldiğini söyledi, yatışım yapıldı, antibiyotik ve ciğer geliştirici iğne yapıldı, 2 gün takipte kaldım 3. Gün bebeğin kalp atışları azalmaya başladı, ben bunu duyunca panik atak geçirdim doktor hiç beklemeden genel anesteziyle sezaryene aldı, bebeğim 1050 gram doğdu yenidoğan yoğun bakıma aldılar sağlıkla kavuşmayı bekliyoruz :)