sselda 11 haftalık Fetal dna yaptırdım her şey normalken xxy kromozom yüksek çıktı aminosentezden sıvı alınması gerektiği söylendi 16 haftalıkta olunca da sıvı alındı. Fetal DNA’nın yanılma payı var mı ya da daha önce böyle bir şey başına gelen var mı 🥺