Meralim09 ebruulas92 Sola yatamıyorum hiç yatmadım kendimi bildim bileli napcam bilemiyorum şişti sanki kaburgam
ebruulas92 Meralim09 sola yatman bebek içinde daha sağlıklı canım ben doğum yaptım kaburgam hala ağrıyor sırtına yastık koymayı dene istersen
ebruulas92 Meralim09 olmaz ama sol tarafa yattığında bebek için daha iyi oluyor doktorum öyle demişti