Bir diyetisyenle görüşmeniz çok daha doğru olur
Ben endokrin ve diyetisyene gittim
Yani yememiz gereken şeyler belli aslında ama bazı yemekleri veya meyveleri tek başına değil de yoğurt ile yememiz gerekiyor, aslında çok ayrıntılı ve takiple anlayacağınız şeyler
Mesela kardeşimde de gebelik şekeri vardı o bi bugday ekmeği yiyordu ve şekeri çikmiyordu bana da onu önerdi ama benim şekerimi çıkardı.