Nazf ben de bugun dr a gittim bel cevresi 10 hun geriden geliyor yediklerine dikkat etmiyor musun dedi. Gercekten de 2 haftaya yakin dikkat etmemistim. Hem havalar cok sicak hem de yazin ortasinda grip oldum, hic iştahim yoktu, atistirmaliklarla gün gecirdim. 1 hafta dikkat et yediklerine bakalim nasil olcak dedi. Bu gerilik 2 haftayi bulursa 37 38 haftalarda doguma almak zorunda kaliriz dedi. Internetten de baktim plasentasi gobekten bagli oldugu icin beslenmesi de geriden gelir ve beslenemez gibi yorumlar gordum