Aydngrkm Herkese iyi akşamlar🌸 Doğumum yakın kısmetse vajinal doğum istiyorum. Hem okuduklarımdan hem de ebelerden duyduğum sancılr başladığında evde beş dakkada bire düşmesini beklerken eğer karnmız açsa hafif bişeyler yememiz gerektiği. Enerjiye bolca ihtiyacımız olacağı için. Ne yenilebilir acaba hem ağır olmayacak ama bizi tok tutacak enerji verecek özellikte? Sizler neler yemiştiniz?
Miranne Valla ben çok açtım sancı arası 5 dk bi tabak yemek ve pilav gömdüm. Doktorum bi şey dememişti bilgim de yoktu.
Esraerdgn95 @Aydngrkm bende 33 haftalık gebeyim. Daha doğurmadım yakın işte 😊 ebem demişti ki süt, bisküvi, meyve, çorba, kuruyemiş. Katı ve hazmı zor yiyeceklerden uzak durmalıyız. Gidip bir et, tavuk yeme mesela 😀