Metyszz Normal doğumu yapamayacağımı anladım sancılar şuan en başlarda ve dayanamıyorum 🤷🏻♀️ Yatışım yapıldı tercihen sezeryan olucam sabah 9 da 🙈
ebruulas92 Metyszz benimde sezaryen oldu canım herşey çok güzel geçer bebeğini sağlıkşa alırsın kucağına inşallah😌
GizemKaan Metyszz hayırlı sağlıklı bi Doğum yaparsın inş canm. Bebişini sağsağlim kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏🏻❣️❣️
Ezgiiiiia Ayyy hafi hayırlısı canım nasıl doğurduğun önemli değil bebiş ve sen iyi olun. Sezeryan normal hiç farketmez... çok mu şiddetli oluyor ben normal düşünüyorum ama yapamayadabilirim🤦🏼♀️