Sahra25 36+1’im ben de
Kalçama vurmuyor ama kaşığımdan tam tur dönüyor, aynı dediğiniz ağrı gibi. Doktorum normal olduğunu yük bindiği için ara sıra bu agriyi yaşayacağımı söyledi. Adımlarımı daha küçük atıyorum. Bu arada yorumları okudum da korkunc :)))
Siz yine de doktora danışın bir ama korkmayın bence