Beyzaknr Kan sonucum 1155 çıktı bat 19 temmuzdu değer neden yüksek kaç haftalık dış gebelik olabilir mi korkuyorum kızlar
bahar8 Beyzaknr Gözünüz aydın bende ilk beta 16185 çıkmıştı.Bende senin gibi korktum ama ultrasonda 8+6 haftalık dedi.Doktor 2 ay üstüne regli olmuşum belki seninde öyle olmuştur.Saglıkla alın kucağınıza 🙏
Meftunum Beyzaknr anladım. Bu değere göre 4 haftalık filan oluyor diye biliyorum ben. Normal bence canım içini ferah tut .
Beyzaknr adatuna son adetim 21 Haziran başlangıç 27 Haziran bitiş bu değere göre 5 haftalık oluyor ama adetten sonra bu 4.haftam ondan
bahar8 Beyzaknr İdrara sıkışık git kontrole benim alttan bakıp kalp atışını duyduk idarara sıkışık olsaydın karından duyardık dedi.Sen hazırlıklı git 🥰Güzel haberler alırsın inşallah 🙏
zeyka Değere göre hafta hesabı olmaz sat sonrasinda ultrasona göre hafta hesaplanır. Benim 1 gün gecikmeyle 816 çıktı ilk hamilelligimi de 2200 ile öğrenmiştim