8+5im.Aşırı halsizim akşam olsada yatsam diyorum,5 yaşında kızım var gündüzleri yemek konusunda zorlanıyorum.Mide bulantım oluyor hap içmeme rağmen nadiren kussamda genelde bulantı var kızımda ölüyosum kusmaktan o ayrı tabi şimdi buna şükür diyorum.Sizin durum nasıl 🥰