hhb53 ben ilk bebeğimde kullandım çekim gücü gerçekten iyidi memnun kaldım ama şöyle bebeğim 1.5 yaşını geçtiğinde sağmaya çalıştım çekim gücünden midir yoksa sütüm azaldığından mıdır hiç süt çıkmadı bilemiyorum 23 aylığa kadar emzirdim halbuki birde bunda deneyeceğim