akcby 20+1 haftalık hamileyim sabahtan beri adet olacakmışım gibi karın ağrısı çekiyorum bebeğin hareketlerini de daha hissetmediğim için içimi korku sardı böyle bir durum yaşayan var mı ?
0Berfin0 akcby geçmeyen ağrınız varsa her ihtimale karşı bi kadın doğum acile görünün derim. Evet ağrı oluyor ama geçiyor olması lazım özellikle dinlenince de geçmiyorsa bi görünün hem içiniz rahat eder
bahar8 akcby Bende 20 haftalık gebeyim agrılarım olduğunda bacaklarımı uzatıp ayaklarımın altına yastık koyup dinleniyoru.İyi geliyor dene istersen
Alya05 akcby Geçen hafta Benmde öyle oldu acile gittim idrar tahlili verdim aşırı derecede enfeksiyon varmış ilaç kullandım
akcby bahar8 şimdi o pozisyona geçtim çok şükür buraya yazdıktan sonra birkaç kere hareket hissettim daha rahatladım ama yine de korkuyor insan
bahar8 akcby Stres yapma bugün hissedersin 3 gün hissetmezsin küçük olduğu için çok uyuyorlar nerdeyse 19 saat falan uyuyup büyüyecek annesi sen fırsat buldukça dinlen stres yaptıkça kasılmalar çoğalıyor keyfini çıkart sağlıkla kucağına al inşallah 🙏
Miranne Günümüz tam aynı canım bende 20+1 yorulmuşsundur dinlenince hareket eder. Bi de ara ara benimde ağrılarım oluyor.
meloosss Kızlar bizde 20 haftaligiz gece yatınca özellikle alt karında ağrı oluyor sağa sola dönerken falan kendini hissettiren aynı durumu yaşayan var mı acaba normal mi
Schaden Haftada bende de aynısı olmuştu. Doktorum rahmi tutan bağların gerilmesinden kaynaklı 20. Haftada bu durumun olabildiğini söylemişti. Bir de yalancı kasılma gibi kasılmalar olabilir demişti. Normalmiş yani.