koyun ben de ufak bir kaza geçirdim normalde doktorum Zeynep hanım Çamlıca medipolde. Ama o gün nöbette Ayşe hanım vardı, ilk olarak başta istemedi sonra Zeynep hanımın takiplisi olduğumu duyunca aldı. Biraz bilgi verdi yapmam gerekenleri söyledi ama ben de çok memnun kalmadım açıkçası bebeğin durumunu falan anlatmadı bana sadece bilgileri girmesi için asistana söyledi ki baya tesirgindik biz , nöbet diyedir diye düşündüm o gün ama normalde nasıl biri bilemiyorum.