Leyla1995 2 gundur evde sanci cektim dedim belki gelip gecicidir diyerekten kendimi fazla stresse sokmadim, artik sancilarim sıklaşmaya baslayinca hastaneye gittik muayenne ettiler 4cm acikligimin oldugunu soylediler, yatisim yapildi bu arada suyumuda patlatilar 5 saat epidural vurdurmadan sancimi cektim, ama acikligim ilerlemedigi icin doktorlar serumla ilac verdi saat aksam 18.00da ama o kadar sık sancim oluyordu ki dayanamayacak hale geldim ve en sonunda belimden igne vurdurdum, ve cok rahatladim saat aksam 19.00de kontrola geldiler ve acikligimin 9cm oldugunu soylediler ve 8gibi benim dogum haneye aldilar kizimi saat 9 da kucagima aldim bu duygu o kadar baska bisey ki allahim hic kimsenin kucagini bos birakmasin yanimda bi melek var suan misil misil uyuyor Annesi bakmalara doyamiyor🥰🥰biraz uzun oldu kusura bakmayin ama sizinle paylasmak istedim❤️❤️