Elif2123 Kızlar 10 haftalık hamileyim agzımda böyle acayip bir tat var yediğim hiç bişeyden tat alamıyorum hiç bişeyden tiksinmedim Herşeyi yiyorum ama tat yok var mı bu durumu yaşayan 🥺
Brna-34 Elif2123 22 haftalığım hala devam ediyor bi bırakmadı peşimi yediğim hicbirseyden zevk almiyorum 🥺
Seyda-06 Elif2123 hemen herkes yaşıyor bunu canım 20 haftalık olduk bugün bütün gün o tatla savaştım midemi bulandırdı hep geçmiyor bi türlü ne yesem hep o tat arkadan geliyor
Elif2123 deniz_95 ayy inşallah canım bazı sayfalarda doğum sonlanınca bitiyor yazıyordu korktum açıkçası
deniz_95 Elif2123 benim 2 hamileliğimde de 12-13’te geçti inşallah sizinki de geçer. İnsan hiçbir şeyden tat alamıyor 😓
Gecegunesi Elif2123 bende aynıyım 3. Gebelik ama ya hatırlamıyorum ya yaşamadım sürekli bi mide bulantısı hali ama kusma yok ağızda değişik tat :(