Gul1935 bana ebe demişti ki evde dayanabildiğin kadar dayan yani artık çok şiddetlendi of dayanamıyorum dediğin yerde hastaneye gidersin tabi hastane mesafeni de göz önünde bulundur çok uzaksa. Ama merak etme ilk doğum da hemen öyle ay doğuruyorum olmuyor :) yapacağın şey sakin kalıp kendini rahatlatmak sancılarını karşıla ve kaç dk da bir geliyor ve ne kadar sürüyor kronometre tut bak. Bu sırada belden aşağını sıcak duşta yarım saat falan dur çık yarım saat dinlen tekrar duş yap sıcak su açılma için faydalı olur. Eğer duşta sancıların geçiyorsa yalancı sancı da olabilir geçmiyorsa sancıdır :) ördek yürüyüşü ve squat yapabilirsen de güzel olur bebeği kanala yönlendirir. Sancıları evde karşılamak çok daha iyi oluyor bu sürecin bir kısmını evde geçirmiş ol çok daha rahat edersin canım