Doğumdan 1 hafta sonra 8 kılo gıtmısti bende de ılk geldıgımde aynı kılodaydım hatta ayaklarım amalıyay sonrası öyle sısmıstıkı bu ayaklar benım mı demıstım o derece yanı ama göbek duruyor onun gıtmesı zaman alırmış bende de kaynana görünce aa ıcerde bı tane dahamı var dıyorlardı sizene ya sizene günlerce ağlamıştım suan 34 günlük olduk hala var göbek ama dün akşam bebegımle esımle yürüyüşe başladık haftada 3 gun akşam yuruyecegız 4 ay sonrada İşallah spora başlarım bıde dıyetısyen gıder dıye düşünüyorum