Merhabalar cınsıyet ıcın hastaneye gıttım fakat asla net bısey demedı kız erkek arasında gıdıp geldı bebegım bacaklarını kapatmıstı sonradan Bıraz baktı bı çıkıntı gördü fakat ultarsyonu oynattıkça çıkıntı bı gelip bı gıdıyordu acaba erkek olsaydı ultasyonu oynattığında o çıkıntı hıc kaybolmazmıydı yanı net bısey demedı bana 1 ay sonra gel dedı bılgısı olan başıma böyle bısey gelen baka bılır mı acaba.☺️🤍 Bıde elınızde varsa bacak arası resmî 14 13 haftalık ata bılırmısınız ve hıc resım de vermedı bana