Nur124 Merhaba kızlar 31 haftalık gebeyim annem evini boyatmisti 1 hafta oldu bugün yanına geldim ama henüz tam geçmemiş boya kokusu bı zarari olur mu sizce ?
Patiseverana Nur124 biz de evimizi boyadık bebek odasını hazırlamak için iki gün boya tiner derken geçti ama hemen kurudu boya koku da olmadı açıkçası öyle çok bilemedim zararı olur mu tiner biraz midemi bulandırdı benim ama 🙄🫠
seymaseda Nur124 Tiner olmadığı sürece bence bi sıkıntı olmaz bizde daha çarşamba günü evi boyattık 2 gün boya koktu oda heryer açıktı havalandı filan geçti sonra
Nur124 Patiseverana çok kokmuyor her yer açıkta yine de biraz kalmiş tabi emin olamadım balkonda oturuyorum