Merhaba anneler 11+5 haftalık hamileyim ve sürekli şiddetli karın ağrısı ve sancım oluyo bu normal midir gebeliğin ilk zamanları normal kabul ediliyor ama bu kadar sık ağrıması beni korkutuyo doktor randevuma daha zamanum var fikirlerinizi söyler misiniz