pa1403  Beta kaç gelir sizce? Çok heyecanlıyım🫶🏻
[silindi] pa1403 benm aşşırı silikle 62 ydi. Sizin bayağı belirgin maşallah😊 tabi kürtaj oldum kalbi vs atmadı da. Ama silikti bayağı ve 62 ydi kanda
ozlem7090 pa1403 bu şekildeydi 1689 çıktı canım benim 2 gün sonra tekrar kan verdim 4217 ye yükseldi , bugün 5+3 üz 🥰 aralıklarla kan verebilirsin, yada direk dr a gidip ultrason baktırabilirsin , insallah hayırlı haberler alırsın 🌸
vanilya_kokusu_ pa1403 yüksek büyük ihtimalle hayirli olsun canım ya testin markası nedir ya dün buradan biri sordu bana bunu hatırlamadim bende bununla öğrendim
pa1403 [silindi] İnşallah hayırlısıyla olur ❤️ sizin de ennn yakın zamanda kucağınız bebişle dolup taşsın🧿
pa1403 ozlem7090 çok teşekkür ederim inşallah🌸siz gittiniz mi doktora görebildiniz mi keseyi😍 bir de son adet tarihiniz neydi
pa1403 vanilya_kokusu_ laboquick marka erken hamilelik testi. Yarın kan vereceğim bakalım ya da direk giderim kadın doğuma kese görünür belki🌸 sizin son adet tarihiniz nedir