28+0 haftadayım kasıklarım ve belim ayrılacak gibi ağrıyor ve acıyor. Yarım saat yürüyeyim mahvoluyorum. Yatarken sağa sola dönerken eİyet çekiyorum , regl ağrısı gibi ağrım oluyor haftaya perşembe randevum var ama normal mi bu!? Magnezyum kullanıyorum bu arada.