hicimm Kızlar 36+5 im doktorum martın 10unda bebeği alırız dedi 39.haftamda oluyorum martın 10unda.Daha geç almaz değil mi? Tarih şaşar mı? 1 hafta sonra gittiğimde kesin gün verecek bana.