ZeynepetinGecekuu Kızlar merhaba mıde bulantısından folid asidi içmekten çok zorlanıyorum içsem bile hemen çıkartıyorum bazen içemediğim zamanlarda oluyo 😔 5+5haftalık hamıleyim bole bişey yaşayan varmı
Melegimveben ZeynepetinGecekuu banada folik asit verdi 😥 sadece bunu kullan başka hiç bir ilaç kullanma dedi midem çok bulandığı için sabah içiyorum ardından hemen yemek yiyorum tutsun diye 4 haftalığım 🤰🏼
ZeynepetinGecekuu Melegimveben ben sabahları daha kotu oluyorum o yuzdenn akşm almayı tercih edıyrum ama o da bi turlu olmuyo içemediğim için bebeğime bişey olur dye korkuyorum
Melegimveben ZeynepetinGecekuu doktoruna danış ama almak zorundasın canım bende hiç hap içemezdim hep iğne yada serum alırdım bebeğim için mecbur içiyorum bu arada benim mide bulantım seninki kadar aşırı değil ilk 2 hafta çoktu oda yemek bile yedirmiyor zten çok geçmiş olsun sağlıkla al kucağına 🤰🏼🤗👶🏻🙏🏻