Bebissever asıl süt başlarda yoksa ya da azsa arttırmak için almayı ya da kiralamayı düşünüyorum ben.
Yoksa veya azsa bebeği her emzirmeden sonra 15 dk da sağım öneriliyordu galiba, bu şekilde bir ay içinde artması gerekiyor. Artmıyorsa zaten yapacak bir şey yok. Süt bolsa da fazlasını mastist olmamak için boşaltmak mantıklı. Çalışan anneler için dolapta saklamak üzere sağım da öyle.