4BB benim de demir depolarım çok dusuktu 7’ye düşmüştü
Doktorum serum yapmak istedi ama çok alerjinik bir şey olduğu için riske atmak istemedi
Başka bi demir ilacı yazdı, günde 2 kez aldım 13’e yükselmişti sonra devam ettim ilaca günde 2 kez olacak şekilde ve ilaç sonrası hep eksi erik yedim limon da olabilir asidik şeyler yemek gerekiyor
2 saat öncesi yada sonrası çay, yoğurt vs şeyler kesinlikle tüketilmemeli
Şu an 22’ye falan yükseldi bu bile yeterli şimdilik