İlk bebeğimde ahşap büyük anne yanı beşik kullandım sattım onu.İkinciyi düşünürken beşikler aklıma geldi. Park yataklar neden tercih ediliyor acaba, hiç kullanmadım.Ben sezeryanlı olduğum için bebeğe kolay ulaşmak için ve yerimden kıpırdamadan da emzirebilmek için açılan anne yanı almıştım.Park yataklarda da yandan açılma ve yükseltme alçaltma oluyor mu, bir de küçük hamak beşikler var yandan bebeğin göründüğü fileli beşikler, bunlar da yandan fermuarlı mı acaba, kullanan varsa ilerisi için fikir olsun istiyorum, bilenler açıklayabilir mi