Belinya Kızlar kaç aya kadar tehlike devam eder. Ben şuan 22 haftalığım ama umraniyeden karşıya annemlere gitmeye dahi korkuyorum bişey olur diyee. İlk aylar hep uzanarak geçti çünkü..buvay çok rahatım ağrım falan yok ama yinede uzun yola çıkmaya korkuyorum.
serdenli Belinya ben ilk haftalarımda iki defa kanama oldum daha sonra biraz toparlayınca 17. haftamda doktormnda onayıyla sekiz saatlik yola memleketime gittim bi ay sonrada geri döndüm şükür bi sıkıntı olmadı ama doktrunuza sorarsanz daha doğru olur yinede
Betllll Belinya eğer bi ağrın sorunun yoksa cnm yatmanın ne sana nede bebeğine yararı yok kalk gez dolaş harek senn içinde iyi olur rahat geçer hamileliğin artık dayanamıyorum dediğin zaman kadar yürü hareket et 👍👍
Belinya Busucan Yok canım kanamam ağrım falanda yok ama ne bilim yaa şimdi gitsem Allah korusun bişey olsa eşim ve ailesi laf yapar diye de çok korkuyorum açıkcasii
Belinya serdenli benimde ilk aylarim hep tehlikeli geçti yeni yeni 2 haftadır rahatça dolasabiliyirum ama ne bilim içime kurt düştü yinede .
Belinya deletenmom1841 Yok sarsıntılı olmaz yaa otoban olduğu için .. Neyse Allah büyüktür bakalım, sanırım gitmicem yaaa
deletenmom1841 Belinya kalbini dinle, hadi dediğinde git çünkü arada buna ihtiyaç duyuyoruz. Zorlu zamanlar 🥺