nevhibaa Merhaba arkadaşlar 5 buçuk haftalık hamileyim kese gözüktü ama bebek gözükmedi normal midir ? 
Bus51 nevhibaa normal benimde 5+3 de sadece kese vardı 7.haftada hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk
Leontiine nevhibaa normal daha kese yeni oluşuyor sonra yolk sac en son bebek oluşacak ondan sonra kalbi oluşacak 5. Haftada kese görünür genelde
Iremm26 Normal daha minicik tutam tanesi kadar benim de 5. Haftamda kesem bos zannetmiştim ama cok şükür büyüyo bebis sağlıkla gelsin insallah 🌸